Sponsored Advertiser

Translate to Your Language

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic

Wednesday, November 3, 2010

Schedule Posting blog anda


Sepanjang study week banyak betul peluang untuk update blog.. Aku akan guna peluang ni untuk update blog sebanyak mungkin, InsyaAllah..Banyak juga artikel yang aku ingin kongsikan kepada pengunjung blog aku, cuma masa je tak berkesempatan..hehe...


Nasib baik dengan fungsi 'Schedule posting' ni dapat aku setting untuk publish mengikut waktu yang aku mahukan..Macam yang bawah ni..hehe


1: Click post option
2: Pilih 'Scheduled at' dan set kepada tarikh yang korang nak post kuar kat blog
3: Click Publish post

http://tinyurl.com/affiliatenew

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...