Sponsored Advertiser

Translate to Your Language

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic

Sunday, November 14, 2010

Roadtax Termahal??

 [lamborghini murcielago dengan no plate TRG 1..mampu ke aku dapatkan???hehe]

Pernah tengok roadtax lamborghini? Gambar kali ni menunjukkan roadtax lamborghini yang diambil dari website kereta.info ...Harga untuk sebuah kereta ni dalam 1 juta lebih...Lamborghini memang kereta idaman aku sejak dari kecik lagi.. kalau dapat kereta ni, konfem la aku show off punye...hahaha... Artis yang pakai lamborghini setahu aku Yusry KRU tu..Kaya betul dorang ni erk..Jom kite check roadtax lamborghini ni..



lamborghini-roadtax
RM8247 tu...boleh beli kancil secondhand sebijik..

lamborghini-murcielago-3 

Haa,roadtax kali ni pulak lagi mahal..RM17,862 dan RM16,464..hmm, dah boleh beli kereta lagi sebijik..huhu..kaya2.. Aku paling berkenan lamborghini warna putih..hehe




 Kereta ni???ade road tax x?wakakaMyEm0.Com

sumber gambar ni



Nak tengok gambar lagi di kereta.info


http://tinyurl.com/affiliatenew

4 comments:

shada wentz said...

perghhh.. bila kaya ni mahal mne pun tak trase. huu..
baek sedekah dkt sy je.
kancil pun jd lah. XD

Ain Zulaikha said...

hahah tak mampu..

abigemok said...

hoo! gile kaya a org pakai lambo ni. aku minat nk pakai ferari. tapi hmm, mcm x kesampain aje. hik3

Blogger 20 Sen

Saworita Agidustor said...

perghhhh..bleh bli keta baru ngn duit roadtax..memang kaya ****..hehe
Visit paihujey.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...