Sponsored Advertiser

Translate to Your Language

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic

Thursday, November 25, 2010

Keputusan selepas Jalan-jalan

 Assalamualaikum wbt...Setelah syok aku tido dari pukul 10malam hingga 5 pagi, aku terjaga balik..memang puas la tido sebab hujan..hehe, x ingat dunia sampai nasi yang aku beli tadi pun tak makan...
Alhamdulillah, setelah aku buat wat blog walking pada 25hb yang lalu, aku puas ati dengan result UV(unique visitors) yang datang..haha...blog aku ni tak seberapa sangat pun..tapi aku tetap puas ati dengan bilangan UV yang datang ke blog aku ni... Ini dia result aku dapat..MyEm0.Com




 hehe,130 je pun...ok la ni kut...tu pun aku saja je testing blogwalking waktu subuh, dan waktu senja..
aku ziarah blog orang lain, post link blog kat twitter aku,komen blog orang,letak post dalam innit, dan letak link dlm ym aku..Huhu, penat jugak bw jauh2 ni...ahah, pada entry Cerita Korea yang Best tu, itulah komen yang paling tertinggi..6 orang je..cukup bagus dah bagi aku...hehe, yang komen pada entry lain pun bagus jugak..tengkiu kepada blogger sebab komen kat blog aku ni..
ranking alexa pun dah semakin meningkat dari hari ke hari, tapi bilangan UV aku still 30-50 orang sehari..nampaknya kena buat kajian lagi ni...hee....

terima kasih kerana datang kat blog aku....MyEm0.Com




http://tinyurl.com/affiliatenew

2 comments:

saya_arief said...

mantap..
hoho..

!.~@Dark Kurosaki@~.! said...

haha..xde la mantap sangat..ni main2 je ni...nak tgk banyak mane respon bila buat blog walking..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...