Sponsored Advertiser

Translate to Your Language

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic

Wednesday, December 1, 2010

Tukar kereta lama Jadi Lamborghini

 tukar kereta ni pun boleh..haha

Aku memang suka kereta lamborghini, terutamanya lamborghini Murcielargo..Hehe, gambar ni aku jumpa dalam internet..Mat saleh punya keje la ni...dorang ni memang la suka buat kerja DIY..Kagum juga..Haha, jom tengok cara tukar kereta lama jadi lamborghini ni..




























oppss, kereta ni kereta aku..haha...



http://tinyurl.com/affiliatenew

2 comments:

Cik Mude CK said...

btol ke boleh jd lambo?? tah2 start pun xjalan tw.hoho

!.~@Dark Kurosaki@~.! said...

hehe...kalau nak betul2 tu tak la..tapi kalau stakat letak enjin turbo tu bleh la..ahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...