Sponsored Advertiser

Translate to Your Language

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic

Sunday, December 19, 2010

Jom Tengok Art atas Padi


 Kali ni kita layan art je...hehe...lukisan ni dibuat diatas sawah padi di Jepun...lukisan ni dibuat oleh petani jepun dengan menanam jenis pokok padi yang berlainan(aku pun tak pasti..tapi rasanya macam pokok padi tu dicat) =) ...Hasilnya ada la lukisan macam ni...
















 aku suka tengok yang ni...




 dan yang ni..suka sebab ada doremon..wahaha




Menarik bukan??huhu..agak2 kat Malaysia ni ada tak buat macam ni...hehe...

http://tinyurl.com/affiliatenew

4 comments:

nur dhiya' aida said...

SEMART!!!!

✿ CikCimi said...

cantek !

Lizzie Yasmin said...

tak mustahill klu dorang tanam padi berlainan.. koz dorang mmg rajin n creative..

M.o.2.@. said...

dorang mmg rajin n kreatif..
tp bru aku tahu da jgk pkok padi kaler putih..
aku igtkn cme kaler hijau ngn hitam je..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...