Sponsored Advertiser

Translate to Your Language

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic

Tuesday, October 5, 2010

Ceramah Ustaz Azhar Idrus di UMP



Assalamualaikum wbt..

dah lama saya tak update blog n kerana kesempitan masa...Hari ni, alhamdulillah dapat juga update blog...baru-baru ini ustaz azhar ada datang ke UMP...dan saya berkesempatan untuk mendengar ceramah dari beliau..hehe...walaupun agak lewat datang ke masjid ump kerana hal lain di kuantan (jumpa customer, makan pizza..hehe)..cukup terkejut saya kerana masjid UMP penuh!!....




Kalau sebelum ini saya banyak mendengar ceramah dari youtube dan juga video dari sahabat2 saya, tapi sekarang saya mampu melihat secara live ceramah ini walaupun dari jauh sahaja...huhu...Tapi itu cukup berbaloi kerana dengan ilmu yang disampaikannya, percakapan beliau dalam loghat tranung saya membantu saya untuk mendengar dengan penuh minat..hehe...

Harap -harap dia datang lagi ke UMP...haha...kepada yang belum dengar lagi ceramah dari beliau ini, cepat2 la dengar ye...berbaloi kalau dengar.....
dibawah ini saya ada tunjukkan jadual kuliyah beliau pada bulan 10..memang dia ustaz yang femes di pantai timur..moga-moga dakwah dari ustaz mampu menyedarkan banyak pihak tentang agama dan kehidupan harian mereka...

1/10 Jumaat Universiti Malaysia Pahang (Jemputan)
2/10 Sabtu Surau Pulau Musang
3/10 Ahad Surau Gelung Bilal,Pasir Panjang
4/10 Isnin Masjid Pinang Merah,Paka
5/10 Selasa Madrasah Taman Islam Kemaman
6/10 Rabu Surau Bukit Bading, Ajil, Terengganu
7/10 Khamis Surau Wan Esah
8/10 Jumaat Surau Pak Tuyu
9/10 Sabtu Pondok Penur, Pekan, Pahang (Jemputan)
10/10 Ahad Universiti Islam Antarabangsa Kuantan (Jemputan)
11/10 Isnin Masjid Simpang Empat, Cendering
12/10 Selasa Surau Ladang
13/10 Rabu Surau Bukit Kecik
14/10 Khamis Masjid Batu Buruk
15/10 Jumaat Masjid Rhu Muda
16/10 Sabtu Masjid Titian Baru, Kedai Buluh
17/10 Ahad Surau gelung Bilal, Pasir Panjang
18/10 Isnin Masjid Al-Fatah, Batu 3, Kuantan
19/10 Selasa Masjid Pengadang Baru.K.Trg
20/10 Rabu Masjid Pulau Serai, Dungun
21/10 Khamis Masjid Batu Enam, K.Trg
22/10 Jumaat Surau Ladang
23/10 Sabtu Surau Belakang Stadium
24/10 Ahad Surau Gelung Bilal, Pasir Panjang
25/10 Isnin Masjid Pulau Ketam
26/10 Selasa Surau Ladang
27/10 Rabu Surau Bukit Kecik
28/10 Khamis Masjid Batu Buruk
29/10 Jumaat Masjid Kg Geting, Tumpat, Kelantan


untuk maklumat lanjut.. layari ustazazhar.com....

http://tinyurl.com/affiliatenew

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...