Sponsored Advertiser

Translate to Your Language

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic

Saturday, September 19, 2009

Kepada Semua...


Pergghh...akhirnye dah masuk hari raya..ngee~~.....nasib baik..aku ingatkan aku raya kat ump dah kali ni..bas takde masa aku kuar hari jumaat lepas...nasib baik hari sabtu tu aku kuar awal..kalau tak mesti takde bas lagi..hahahaha....tapi aku dapat cuti seminggu je..seminggu lagi tu aku buat kerja eXpoconvo'09...tapi aku cume kesiankan kat akak aku je...dia raya kat sabah kali ni..katanya tiket flight mahal..hoho....takpe la kut...maybe ni satu pengorbanan...hmmm...kepada Semua Umat Islam, aku ucapkan :



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN...
MAAF DARI HUJUNG KAKI KE HUJUNG RAMBUT YEE...HEHE...
JEMPUT-JEMPUT LA DATANG KE RUMAH AKU...HOHOHOHO

1 comment:

umeera^^ said...

camat hr ry
&
maaf zahir batin
kepada anda jugak~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...