Sponsored Advertiser

Translate to Your Language

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic

Monday, September 14, 2009

Fesyen tudung yang menarik untuk anda

wokeh, ni post ketiga pasal tudung...kenapa aku beria-ria sangat nak pos pasal tudung ni?? sebab aku taknak la tengok kawan-kawan aku yang perempuan ni pakai tudung setakat cukup syarat je..lagipun, kami sebagai lelaki pun dapat dosa free wooo kalau pandang..korang paham2 je la ye kenapa...haha..

kalau kite lihat gambo kat bawah ni fesyen pakai Tudung Pashmina Sabrina. maybe nama pereka tudung ni kut..huhu..cara pakai tudung ni korang boleh tengok la dalam gambo ni..model ni pakai pun lawo..sejuk mata aku tengok..haha....

*berminat nak beli?? pegi la kat blog ni.
fesyen ni pun aku cedok dari blog dia..promote untuk dia sket..haha
p/s : kepada tuan punye blog http://maxazaria.blogspot.com.. aku sokong blog kamu..trimas




klik untuk besarkan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...