Sponsored Advertiser

Translate to Your Language

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic

Monday, April 5, 2010

Masa yang Hampir Suntuk

Hmmm, dah lame x menulis blog ni..huhu..sian kat blog aku....setiap kali aku bukak blog ni, asyik pk je ape nak tulis..huhu...Alhamdulillah kali ni tergerak sket ati nak menaip dalam blog ni..xde pape yg nak ditulis melainkan mende ni..hehe
Sejak 2 minggu ni, aku asyik terlupe nama orang je..kadang2 tu sampai ape aku cakap kat orang pun aku dah lupa...maybe kepala aku penuh ngan perancangan masa depan kut..apa yangnak buat dan ape yang perlu dilakukan sekiranya plan a x berjaya...hehe...lagipun aku ni kesempitan wang..takdde duit beb....so, aku terpaksa pasang strategi camne nak buat perniagaan..perniagaan aku kali ni berlandaskan konsep real business...bukan MLM lagi...kebanyakan MLM yag ada sekarang ni keje nak menipu je..huhu...so, aku try buat bisnes bese...insyaAllah la harap2 berjaya...blehla jugak wat bayar yuran..
Sem ni keje bleh tahan byk..hehe, dengan psm lg, assignment lg..skang ni pun dah dekat ngan final..fuh, cepat giler masa berlalu..rasa takut pun ade..takut dapat markah rendah lagi..ades, xmo la lg..serik dah..dah ras sampai nak berenti blajo pun ade...tp kene la jugak tahan..sebab mak aku punye pasal...ingat lagi kata dia ' Lepas mu abis blajo, mu nok wat mendape pun mu buat la..ma dok kisoh doh...'...hmm, sabo je la sepanjang blajo ni..
malam ni sebenarnya aku ada test jepun..final test, tapi study ala kadar je..hehe..insyaAllah la bleh jawab...mudah je kut test jepun ni..lain kali aku akan menaip lagi...insyaAllah..cuma belum berkesempatan lagi...hehe..laptop rosak...kne tuka inverter..ahaks


Blogger Templates

Blogger Templates

2 comments:

The Think Tanker said...

Good article Uteh...

Pesan Andak,jangan berhenti menulis.Inilah wacana terbaik kita mengasah minda dan ketajaman akal fikiran.

U'll have my support!

!.~@Dark Kurosaki@~.! said...

thanks andak...i will continue to blogging....huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...