Sponsored Advertiser

Translate to Your Language

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic

Monday, April 12, 2010

Letih bila hari ahad...

Hmm, hari ahad yang lepas, aku balik ke rumah..mulanya rasa macam malas gak sebab banyak lagi keje yang tak siap..tapi mak aku ni dah sampai cuti keje sebab nak jumpa aku..padahal dalam 3 jam je balik rumah...sempat untuk makan tengahari je pun...hahaha...tapi ok gak la..sebab aku serba salah rasanye, mulanya janji nak balik hari sabtu, tapi malam tu ada makan2 ngan adik beradik mpp plak..huhu...
owh ya, masa balik rumah hari tu, aku sempat jugak la amik gambar untuk psm aku ni...untuk tunjuk situasi penyelidikan aku tu...yela, alang-alang balik lalu ikut jalan gambang tu baik aku amik gambo sekali..huhu
DAN kebetulan gak masa tu, ade eksiden berlaku kat jalan beserah - kuantan..berdekatan dengan bukit pelindung jugak la..kete tu jatuh kat dalam gaung..fuh, memang dalam gaung tu...lebih kurang 2 tingkat rumah...aku tengok pun masa tu tinggal kete je remuk..x tahu la plak sebab pe kete tu jatuh gaung...maybe nak elak motor atau kete la kut...hmm..kalau dah bawak kete tu, hati2 la...risau btol nengok orang bawak kete ni kadang2..huhu....tu je nak cite..hahahaha..sekadar mengisi ruang dalam blog ni... maybe aku akan tuka layout blog ni..pelik je..mcm blog ppuan...aku x jumpa pun layout blog yang lawo...mane ye nak cari...hmmm....


fewwiiiittt...lawo giler kete ni..brape la hrga kete ni..


model bus stop di jalan gambang..fuh, macho giler


kete yang jatuh dalam gaung..kene tarik tu..masa ni jam...driver tu plak jenis panas baran...mencarut je keje dia masa tgh jam tu...



Blogger Templates

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...