Sponsored Advertiser

Translate to Your Language

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic

Sunday, August 30, 2009

Merdeka...Merdeka...Merdeka...


wah.. dah merdeka lg..hoho...agaknye ape yg korg wat utk hari merdeka kali ni?erm..mgkin ade diantara kite ni tgh boring masa tu..haha...mcm aku..aku duk sorg2 je kat bilik..sume housemate aku dah balik..adooo..bosan sgguh..nsib baik ade laptop..bleh gak aku update blog aku, men facebook..hehe..sempena merdeka ni, aku ucapkan selamat menyambut hari merdeka kepada semua pelawat blog aku dan rakan-rakan aku..hope kite sume ni tahu apa makna merdeka tu..insyaAllah


p/s : kpd org tu...siannye x dpt men facebook..haha..xpe..balik nnti men la ye...ahaks...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...