Sponsored Advertiser

Translate to Your Language

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic

Saturday, August 15, 2009

Matang??


Salam, pelik sgguh la aku..x phm..ape mksud matang ni sbnrnye?sikap org ke atau rupe luaran yang matang?hurm...rmai mmber ak ckp aku x matang..bg aku, matang ni sbnrnye berdasarkan sikap dan cara kita berdikari.. aku bleh berdikari pe...x harapkn sgt kat org lain...time ad hoc pun aku leh pk lg...

mmg x phm sgguh..tapi ade gak org ckp, proses matang ni berlaku bila kite cbe cari identiti diri kita yg sbnrnye..erm..ape pun..nilai la diri sendiri dlu..

*matang
-adalah org yg mmpu wat apa saja dgn berfikiran yg matang serta sudah pk masak22~~
-kebolehan berfikir secare dewasa...
-seorg yg cpat muhasabah dirinya ke atas ssuat n berubah kearah kebaikan...

*matang tu yg leh bezakn mn baik n brk, leh bw dr sndri dlm pe jua keadaan ke jln yg btl, wpn dkelilingi org yg up to date ngn fesyen, org yg suka kipas2, org yg tunggang langgang..lg matang klau dia leh bw skali org yg xmatang tu ke arah matang yg sebetulnya..peace;)

p/s: fikir la ape matang itu sebenarnya?penting atau tidak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...