Sponsored Advertiser

Translate to Your Language

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic

Monday, September 13, 2010

Jana wang melalui Churp Churp


Semakin Hari semakin banyak cara untuk mendapatkan duit dari internet...Ini termasuk la mempromosikan barangan berbentuk fizikal didalam internet, jualan produk digital(ebook,video dan etc), dan jualan servis sebagainya..Buat blog pun sudah dapat duit dengan cara meletakkan iklan..Contohnya Nuffnang,Adsense,dan Innity..

Itu baru melalui blog, kali ni melalui twitter pun dah boleh juga jana wang...Ada twitter?add la saya...hehe..klik disini utk add ...Kalau anda berminat untuk menjana wang melalui twitter, salah satunya adalah Churp Churp...Apa itu churp churp???






Churp Churp adalah satu website pengiklanan yang membuat iklan melalui twitter..Ianya anak syarikat nuffnang juga..Ianya merupakan perantaraan antara syarikat yang mahu membuat promosi dan antara pemilik akaun twitter di seluruh malaysia terutamanya...Syarat-syarat untuk register churp churp, kita mesti ada akaun twitter, dan akaun facebook..saya yakin anda semua mesti sudah ada 2 akaun ni kan?...

Ada 2 pilihan dalam churp churp ni, iaitu partner dan churper..Pilihan yang sesuai untuk kita adalah churper kerana kita merupakan pemasang iklan...

Konsep churp churp ini, kita cuma tweet iklan yang diberikan ke dalam twitter kita mengikut syarat yang telah ditetapkan oleh churp churp...Churp churp akan hantar emel kepada kita bahawa ada task terbaru untuk iklan..Menarik bukan??

Saya dengar, ada yang sudah dapat duit dari churp churp ni, ada yang sekali tweet dapat RM15..komisen yang diberikan agak lumayan juga..Tetapi ianya bergantung kepada jumlah followers kita...hehe... Ini cuma pengenalan sahaja..Nanti saya akan terangkan berkenaan cara mendapat followers yang banyak...Selamat menjana wang...

Ini hasil saya dalam masa seminggu..walapun tak banyak, tapi saya rasa ini sudah memadai dengan usaha saya buat....anda mungkin mampu dapatkan lebih tinggi dari saya...Janga lupa add saya di twitter ye.. http://twitter.com/super_mat81


Blogger Templates
Blogger Templates

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...