Sponsored Advertiser

Translate to Your Language

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic

Friday, May 29, 2009



Alhamdulillah, akhirnya dapat gak gambar masa pegi konvensyen mpp kat uthm tu..huhu..bukan main susah lagi..haha..kali ni aku akan cuba gunakan bahasa yang bese, iaitu tak ade singkat-singkatan..walaupun mungkin ade aku tersalah taip...huhu...konvensyen mpp yang berlangsung pada 15-20 mei 2009 memang best...walaupun aku rasa takde mood sangat..tak sedap ati..tapi, i'll try to enjoy the program...first mula program tu, memang aku dapat rasa yang peserta yang terdiri daripada pemimpin mahasiswa ini memang skema..haha....tak biase gak la bila tengok mereka ni...huhu..tapi, macam biase, aku kene buat link dengan mereka..aku paling suke buat network dengan usm, sebab aku ramai kenal dengan budak usm..hoho...sebab, mereka daripada matrik kedah..haha..tak sangka lak matrik kedah ni mampu melahirkan ramai pemimpin pelajar..kalau diikutkan, ump sendiri ada 3 orang dari matrik kedah yang jadi mpp..hoho..mane la tak bangga..ahaks...banyak input yang aku dapat dalam program ini antaranya, tentang politik dan isu-isu negara....dulu memang aku tak suke langsung pasal politik ni..kalau tentang usahawan tu ok la...isu-isu yang ditekankan oleh ydp dari um banyak buat aku teringin masuk arena politik ni...tapi aku tak tahu lagi ape yang ada dalam politik ni..huhu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...